❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

گاه دلم مـــــى گیرد...

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۸ ق.ظ

 

 

نمى دونستم نامهربونه😢😢
دریافت
حجم: 5.33 مگابایت

 

 

 

گاه دلم میگیرد....
از همه چیز...
از سادگى هایم...
از نامردى هایت...
از این که عاشقت شدم...
گاه دلم میگیرد
تا حد مرگ دلم میگیرد
از این روزگار که با سازش رقصیدم 
اما او حتى یک بار به ساز دلم کوک نبود
گاه دلم مـــــى سوزد براى اشک هایم
گاه دلم میگیرد...
این نبود
آنچه در انتظارش بودم

نظرات (۸)

سلام تونستین فالو کنین ممنون میشم ^_^
پاسخ:
بله حتما
سلام خیلی وبلاگ خوبی داری
راستی اگه حاظر به تبادل لینک هستی
من رو در وبلاگ خودت با اسم (دانلود فیلم و سریال )
و با ادرس :
http://shaduneh.ir/
و بعد بیا و بگو در وبلاگم تا منم لینکت کنم
ممنون علی یارت
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۰۰ حامد عبدالهی
نقش خوب قصه شو
حتی اگر سخت است
نگذار آشفتگی و تنهایی به خود ببالد
که توانست عشق را از تو بگیرد
هر بار و هربار
به گونه ای از عشق متوسل شو
آنقدر ادامه بده که دیگر خسته شوند
و نتوانند تو را از پای بیندازند

"عقل گوید شش جهت حد است و بیرون راه نیست
عشق گوید راه هست و رفته ام من بارها"
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۲۷ سیّد محمّد جعاوله
خوب بود
این اهنگو منم دوست دارم
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۲ محمد حسین خلیلی

هر که او بیدارتر پر دردتر

            هر که او آگاه تر رخ زردتر

عالی بود
آهنگ مورد علاقمه
اهنگ قشنگیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">