❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

آرام بنویس...

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

بانو
وقتى از عشق مـــــى نویسى
مراقب اطرافت باش
همیشه هستند کسانى که
حتى نوشتن از عشق را گناه مـــــى دانند
کسانى که فکر مسمومشان آزارت مـــــى دهد
از آغوش نگو
که به جرم روسپیگرى واژه هایت
محکوم به سنگسارت مـــــى کنند
از عشق که مـــــى نویسى
آرام بنویس....

نظرات (۱۰)

100%

((: من واقعا درمورد پستای قشنگن حرفی نمیتونم بگم
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۰ سیّد محمّد جعاوله
پست خوب و پر احساسیه
فکر مسموم رو خوب گفتی...
آدم های خود خواهی که همه چیز را از دریچه ذهن بیمارشان تخطئه می کنند...
دلم به جرم گناهی بزرگی یعنی عشق
در انزوای خودش مخفیانه می سوزد...
ممنون
یاعلی
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۱ زهرا بهرامی صدر
من عاشق تصویرهای که میذارید هستم
جالب بود...
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۳ ژله پرتقالی
موافقم
زیبا بود
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۲ فاطمه بخت اور
زیبا بود :)
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">