❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

مـــــى خواهم عشقت را جار بزنم...

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ب.ظ



دانلود موزیک
شادمهر"بى تابى"

🎼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎼

" زن " نیستم
اگر زنانه پای عشقم نایستم
من از قبیله  " زلیخا "  آمده ام
آنقدر عشقت را جار میزنم
تا خدا برایم کف بزند ! ...
فرقی نمیکند فرشته باشی
یا آدم، یوسف باشی یا سلیمان !
قالیچه ی دل من
بدون اسم رمز نام  ♥️تو♥️  پرواز نمیکند ...
زنانه پای این عشق می ایستم
چون میدانم مردانه دوستم داری...


🎼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎼


نظرات (۷)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۶ حامد عبدالهی
معمولا زنانه پای کسی می ایستن که جیبش پر پول باشه و در اون مورد این ایستادن رو قبول دارم
اما به هیچ وجه قبول نمیکنم زنی پای مردی بایسته فقط به این دلیل که مردانه دوستش داره
دارم قضاوت میکنم و میدونم. ولی تقصیر من نیست. باور من این نبود . از وقتی که فروخته شدم، اینطوری شدم. هم خودم و هم عشقم ....
مردانه دوست داشتن و فقط یک به یک نفر بستن، چیزی جز تنهایی و دل شکستگی و بی وفایی در پی نداره...
پاسخ:
شاید عشقتون زنانه دوستتون نداشت
شاید اصلا عاشق نبود
شاید هم عاشق بود و مجبورش کردن
ولى مطمئا باشید 
لذت عشق به نرسیدنه
اما
تا زمانى که وصال محقق نشه عشق باقى میمونه...
پس بیهوده از درد نرسیدن غم نخور که غم نرسیدن شیرین تَره
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۱ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
 زمانی این عشق عالی است که ادامه دار باشه حتی در بدترین لحظات که آن نیز زمان امتحان است
پاسخ:
امان از امتحان هاى سخت
مرسى از حضورتون
خیلی از این پست های زنونه خوشم میاد:)
لایک فراوان
یاعلی
پاسخ:
خیلیم عالى
خوبه که خوشت میاد
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۳ حامد عبدالهی
بله منم موافقم که عشق در امتحان های سخت باید باقی بمونه
و مال من باقی موند
خرد شدم ولی باقی موند

شاید...!
روزهایی بود و هنوزم هست که بی نهایت درد آزارم میده
اما همیشه دوست دارم باشه
چون اینها به آدم میفهمونه هنوز زنده ست و عاشق
امیدوارم شاد باشید و خوشبخت
عشق نه تا زمان وصال، باید همیشه باقی بمونه اگه واقعی باشه
فرقی در اصل ماجرا نکرده
هنوز هم همون دعاها رو میکنم. همون دلتنگیا و دلشوره ها و استرس ها رو دارم. بیم جدایی و آرزوی وصل با هم تفاوتی ندارن که حتی شاید آرزوی وصل شیرین تر باشه
پاسخ:
به نظرم چون به عشقت نرسیدى اینو میگى
همه عاشق ها قبل از ازدواج عاشقن بعدش فارغ
البته آرزوى یک عشق  پاک دو طرفه ، که تحت هیچ امتحان سختى از بین نره رو براى همه جوونا دارم
 امیدوارم این حس آرامش و لذت نصیب همه بشه همچنین شما امیدوارم به مراد دلتون برسین
مرسى از حضورتون
عالیست :)))))
پاسخ:
متشکرم
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۹ فرناز فرزان
تصویر و آهنگ هر دو زیباست
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">