❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

خداى من و تو یکیست...

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ

مـــــى شود سر به سر خداى یکدیگر نگذاریم؟
مـــــى شود مقایسه اش نکنیم؟
چــه کار به خداى هم داریم؟
میشود به خداى لاک ها چپ چپ نگاه نکنیم؟
مـــــى شود به خداى چادر مشکى ها نخندیم؟
میشود نگوییم خداى چادر مشکى ها بهتر است یا خداى مانتویى ها؟
میشود یک بار هم که شده به خداى مو رنگى ها ناسزا نگوییم؟
میشود براى خداى تسبیح به دست ها کلمه اُمل را ردیف نکنیم...
میشود به خداى آرایشى ها متلک نیاندازیم؟
میشود آنقدر نگوییم خدا را کجا باید جستجو کرد؟
امتحان کنیم یک بار هم که شده خداى همدیگر را قضاوت نکنیم...
خدا هم خسته شده آنقدر که کشیدیمش... حالش بد شده بس که هر که میگوید خدا یار من است...
نمى خواهیم تمامش کنیم...
به خداى هم دست نزنیم، جایگاهمان را یادمان رفته، نشسته ایم جاى خدا و پشت هم قضاوت میکنیم...
خدا من و تو یکــــــــى ست،اما شاید فاصله خداى من تا خداى تو یک خدا باشد...
به نماز هایى که با لاک خوانده میشود میخندیم
خدا را چــه دیدى شاید نماز او درست تَر از نماز من و توست
به گریه دختران مو بلوند در حرم و مسجدمان دهن کجى میکنیم، چــه میدانیم شاید خداى او محکم تَر از خداى ماست
ما هیچ چیز جز چهارچوب خداى خود را نمى بینیم پس به حریم خداى دیگران پا نگذاریم
به چادرى ها نخندیم ؛چادر براى یکــــــــى امنیت است و براى دیگرى خفقان...
نماز کسى را مسخره نکنیم؛ نماز براى یکــــــــى خم و راست شدن است و براى دیگرى آرامش...
میبینى خداى کسى میهمانى میدهد و شادى میکند
خداى دیگرى روى سجاده اش نشسته و طلب عفو
او خداست خداى ما هیچ سو را ول نمیکند
نه خداى مطلق چادرى هاست نه خداى مطلق مانتویى ها
نه خداى کشور هاى اسلامیت نه خداى کشور هاى مسیحى و یهودى و مابقى
او خداست هیچ کس را رها نمیکند
نه مرا نه تو را نه بقیه را
دست از سر خداى هم برداریم حکم دهنده کس دیگریست،براى هم حکم ندهیم
هر کس خدا را جایى میابد ؛کسى در نگاه پدر و مادرش، کسى در لبخند کودک سرطانى،کسى در میان مهمانى به قول خودشان فضاى مستى و راستى، کسى میان سجاده اش،کسى میان نماز با دست هاى لاک زده،کسى میان نماز شبش ، یکــــــــى در جنگ و دیگرى در صلح
خدا همه جا هست جدایش نکنیم
آخر شبها رو یک تخت همه ما را محکم به آغوش میکشد، میبوسد و شاید بگوید:
تو بنده ى منى مهم نیست چــه شکل ،چــه رنگ، چــه تیپ و چــه قیافه اى مهم این است که من دوســتت دارم
راه درست را با عملکرد درستمان نشان دهیم


نظرات (۷)

۲۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۴ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
ممنونم
پاسخ:
مرسى از شما
ممنون از نظرتون
سوره الزمر آیه ۳۶ : أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ
آیا خدا کفایت‏ کننده بنده‏ اش نیست؟
پاسخ:
دقیقا 
خدا کافیست
من به هر حال خدا رو دارم
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۱ حامد عبدالهی
بر اساس اتفاقاتی که توی زندگیم برام افتاد و البته خدا رو بابتش شکر میکنم، باعث شد که فکر نکنم خدای من با خدای دیگری فرق میکنه
و فکر کنم که خدای من برتر از تصور منه
بی نهایت در همه چیز
در داده، بخشیدن، خواستن، مهربانی، عشق، پاکی و نور...
نور خالص و مطلق هستی بخش
باعث شد بدونم در هر کجا هستم، میتونم لحظه بعد بهشت یا جهنم باشم
پس به خودم مغرور و یا از خودم ناامید نشم...
پاسخ:
خیلیم عالى
موفق باشید و پیروز
زیر سایه پروردگار
پست زیبایی بود..

هم متن و هم عکس...
پاسخ:
تشکر میکنم بابت حضور همیشگى و همراهى تون 
موفق باشید
وااقعا هم راس میگی
میدونی درست بلد نیستیم حرف بزنیم واسه همینکه خیلیا از دین جدا میشن 
تازه جنگ زده ایم هنوز فرهنگ نداریم....
در امر به معروف و.... بعضیا در دین خودشون رو برتر از طرف مقابل میدونن که نباید بدونن که همینا گند زدن

پاسخ:
متاسفانه این غرورشون به دیندار بودن
هم عبادت خودشون رو خراب میکنه هم بقیه رو از اسلام زده میکنه
مرسى از نظرتون
کاش قضاوت رو از زندگیمون حذف کنیم.میتونیم کمک کنیم میتونیم راهی که فکر میکنیم درسته رو نشون بدیم؟؟ بسم الله... دیگه توهین و اخم و متلک و ...چرا؟
واقعا خدای همه ی ما یکیه اما گاهی بین خداهامون یک خدا یا شاید چندین خدا فاصله باشه.
متن عالی بود
ممنونم
یاعلی
پاسخ:
بله درست مـــــى فرماید
متشکرم
اگر بحث کافر بودن باشه ماهمه به خدای هم کافریم
ما به خدای ستاره پرستا اونا به ما و....
واقعا پست قشنگی بود
همونطور که انتظار داریم خدای مارو بقیه مقدس بدونن ماهم حق توهین و بی احترامی به عقاید و مذهب و دین بقیه نداریم:)
پاسخ:
بیشتر منظورم خداى یکتا پرست ها بود
وگر نه مابقى که اصلا خدا را نمى شناسند
مرسى از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">