❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

من با تو

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ

تو را مدام میجویم
لحظه ها،ثانیه ها،ساعت ها
تو را مدام مـــــى خواهم
روزها، عصرها، شب ها
تو را مدام مـــــى بویم
هفته ها، ماه ها، سال ها
من تا همیشه با تو ام
آنقدر که حتى زمان هم با عبور خودش عاشقى مـــــى کند
پیراهنم مـــــى داند
تا در آغوش تو پیدا مـــــى شوم
دست هایم دور تو حلقه مـــــى زنند
و من با عطر موهایت عشق مـــــى بافم
تا انگشت هایم زندگى را لمس کنند
من با تو زنده ام
کسى جز تو در من نیست
کسى جز تو با من نیست
کسى جز تو یادم نیست

نظرات (۱۰)

۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۲ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
فقط خدا میدونه چه لذتی میبرم ازخوندن مطالبت
پاسخ:
لطف دارى عزیزم
منم خیلى خوشحالم که به وبم سر میزنید
نظرهاتون هم بهم انرژى میده
متشکرم
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۸ حامد عبدالهی
چیکار کردیم که از عشق دور شدیم...
چقدر عمر خودمون رو طولانی فرض کردیم و خوشبختی خودمون رو با اهمیت تر از دیگران...
و همین شد عامل خیلی از جنایات احساسی
پاسخ:
متشکرم
چقدر اینجاش دل نشین و اروم کننده بود :
و من با عطر موهایت عشق مـــــى بافم

بهترین ها رو براتون ارزو دارم

یاعلی

پاسخ:
بله منم اون قسمتشو خیلى دوست داشتم
مرسى از حضورتون
اگه از خودتون بود بسیار عالی بود 
پاسخ:
متشکرم
این دلنوشته زیبا از آقاى حمیدیان بود
بسیار زیباست
احسنت زیبا بود 
پاسخ:
متشکرم
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۹ فرناز فرزان
وای چقدر زیبابود
لذت بردم از خوندش
ممنون
پاسخ:
مرسى از حضور گرمتون
خوب

That's a smart way of thinnikg about it.
Hello, its good post regarding media print, we all be familiar with media is a great source of
information.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">