❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

نُـــت هاى عاشقى .....

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۰ ب.ظ

نت هاى عاشقى
دو ر مـــــى  فا..... 
صدایى آشنا.... 
همینطور ادامه میدهد
نت هایى که انگار روى تار هاى دلم نواخته میشوند
باز هم
تکه هاى شکسته قلبم روى صحنه مـــــى آیند
چــه صحنه ى تکرارى
افکار و اندیشه هایم یکــــــــى پس از دیگرى رد میشوند
مانند اتصال نتى به نت بعد
با تمام غم و غُصِه اى که به یادم مـــــى آورد ولى
چقد دوستشان دارم
این نت هاى زیبا و دل نشین چــه میکند با دلم آخر
همین که سکوت میشود
ذهن من مانند یه دسته پرنده از قفس رها میشود
و باز میگردد به همین اتاق تاریک
دوباره 
مـــــى سل فا ره......
و باز هم آن صحنه آشنا دوباره تکرار میشود
اخ که چقد عاشق این تکرار و مرور تو در ذهنم هستم


نظرات (۹)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۰ دختر اسمانی
)):چه زیبا بود اخه
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۱ سیّد محمّد جعاوله
عالی
حس خوب
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۸ زهرا بهرامی صدر
خیلی خوبه تشبیه افکار به نت .

فکر همیشه با سکوت همراه است ونت همیشه با صدا تناقض قشنگی است

واین تکرار شدن یک خاطره که خبراز...............................دارد
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۰ مَهسا هَسدَم ツ.
:))))
چه زیبا....
+++
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۱ حامد عبدالهی
گاهی حتی بعد از بریدن تارها، باید طوری بنوازی که هیچکس
هیچکس...
به این نیندیشد که اتفاقی افتاده
از میان تمام رسوم، بازی عشق اینگونه است
پاسخ:
پیروز باشید
ممنون از حضورتون
دل نوشته ی قشنگی بود :)
WOW just what I was searching for. Came here by searching for
دلنوشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">