❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ببین عشق دیوانـــه ى من ، چــه کردى؟

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ


دکلمه ای زیبا تقدیم به شما همراهان عزیز رادیو عاشقی .
 
متن شعر را در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.
 
 
تو با قلبِ ویرانه ی من چه کردی 
 
ببین عشقِ دیوانه ی من ، چه کردی؟
 
در ابریشمِ عادت، آسوده بودم
 
تو با حالِ پروانه ی من چه کردی؟
 
ننوشیده از جام چشمِ تو مستم
 
خمار است میخانه ی من ، چه کردی؟
 
مگر لایق تکیه دادن نبودم
 
تا با حسرتِ شانه ی من چه کردی؟
 
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
 
سفر کرده، با خانه ی من چه کردی؟
 
جهانِ من از گریه است خیسِ باران
 
تو با سقف  کاشانه ی من چه کردی ؟
 
شعر : افشین یدالهى
 
دکلمه : رادیو عاشقی

نظرات (۱۹)

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۰ نسل چهارمی
تو با قلبِ ویرانه ی من چه کردی 

ببین عشقِ دیوانه ی من ، چه کردی؟

در ابریشمِ عادت، آسوده بودم

تو با حالِ پروانه ی من چه کردی؟

ننوشیده از جام چشمِ تو مستم

خمار است میخانه ی من ، چه کردی؟

مگر لایق تکیه دادن نبودم

تا با حسرتِ شانه ی من چه کردی؟

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده، با خانه ی من چه کردی؟

جهانِ من از گریه است خیسِ باران

تو با سقف  کاشانه ی من چه کردی ؟
پاسخ:
متشکرم
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۵ احسان صادقی یزدان آباد
ایننننن فوق العاده بود
فوق العاده...احسنت
شاعرش کیه ؟
پاسخ:
مرسى از محبتتون
بله شعرش عالیه البته تمام شعر هاشون
آقاى افشین یدالهى 
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۲ احسان صادقی یزدان آباد
فوق العاده که عرض کردم بیش تر منظورم دکلمه بود
صدا+انتخاب شعر+طرز خواندن
پیروزباشید
پاسخ:
مرسى از دلگرمیتون
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۳ حامد عبدالهی
وبلاگ زیبایی دارید
مطالبتون هم عالی
موفق باشید
واقعا با این دکلمه گریم گرفت خیلی عالی بود 
پاسخ:
عسیسسسم
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۵۷ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۲ زهرا بهرامی صدر
همیشه از تصویرهایی که انتخاب میکنید لذت میبرم و متنهاتون
یاد فیلم شهرزاد افتادم اخه این شعر توش بود
خیلی خوب و عالی بود.
دکلمه هم زیبا بود
یاعلی
زیباست...
(: خیلیم زیبا
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۳ ماجده ◕ ‿ ◕

زیبا بودش

دوست داشتنی و زیبا بود ..

:)))
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۰ Fatemeh Omidian Nasab
مرسیییی 😊
زیباست...
بسیار دوست داشتنی و زیبا
عالی بود 
تو سریال شهرزاد شنیدمش و واقعا هم خوشم اومد.
ممنونم
یاعلی
۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۰:۴۶ امید اسفندیاری

خیلی خیلی حس خوبی بهم دست داد، و واقعا صداتون محشره، بهتره به صورت حرفه ای ادامه بدین.... 

حیف این صدا نیست

پاسخ:
مرسی

۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۲۶ علیرضاکاکایی

سلام اهنگ پس زمینه برای دکلمتون خیلی عالی بود میشه بگید از کجا دانلود کردید اهنگ رو؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">