❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

قلم عاشقى

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

نمى دانم چرا...
ولى این روزها ترجیح مـــــى دهم دم نزنم 
هیچ نگویم
نه خوب نه بد
نه گلایه نه شکایت
فقط بى بهانه دستم روى کاغذهاى باطله پیچ و تاب مـــــى خورد
تمام زنهاى درونم مـــــى خواهند به یک باره بیرون بریزند روى کاغذم
درد که تمامى ندارد
دلم تنگ است
باید مسکنش را پیدا کنم
و براى من هیچ مسکنى بهتر از کاغذ و قلم نیست
این کشیدن و نوشتن ها حال دلم را خوب که نه
بهتر میکند

نظرات (۳)

نقاشی تون عالیه ، متن تون فوق العاده .. 


آفرین به این همه هنر و سلیقه :)
پاسخ:
هنر و سلیقه اى که خاک مـــــى خورد
ممنونم از حضورتون
:(

عالی بود..
پاسخ:
متشکرم

قلم و کاغذ و چند خط نوشتن واقعا حال ادم رو عوض میکنه.
عکس خیلی قشنگ بود:)
ممنونم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">