❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

یا ضامن آهو

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ

سلام مولاى مهربانم
کاش مثل برف روى گنبد تو بودم
و آب میشد کل یخ هاى وجودم با شما
گرم میشد سردى این روزگار یخ زده
گنبدى میشد تمام تار و پودم با شما
کار از کبوتر شدن گذشته است
کاش برف بودم روى گنبدت
+یه سال گذش از اون روز دلشکستنم ، از اون روزى که روحم واسه حرمت پرمیکشید
حالا واسه شهادت منو طلبیدى 
نمیدونم چ جورى حال دلمو به زبون بیارم 
خیلى خیلى خوشحالم امام مهربونم
دارم واسه اونجا بودن ثانیه شمارى میکنم

نظرات (۹)

پس راهی مشهدید۰۰۰۰ الهی سفر پر برکتی باشه دوست عزیزم
۰۴ آذر ۹۵ ، ۰۹:۴۱ محمد حسین خلیلی
خوش به حالتون
هعی
۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۵ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۱ نـــای دل
عالیست...
میری مشهد؟
به سلامتی :)
التماس دعا ^_^
التماس دعا .. خوش به حالتون  :))) 
16 و 17 بهمن ماه 2 سال پیش منم مشهد بودم؛ برف اومده بود و فواره های اب یخ زده بود.
دلم با این عکس و نوشته هوای مشهد کرد.
برای ما هم دعا کنید.
یاعلی
۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۶ حامد عبدالهی
به سلامت
سلام من رو به امام رئوفم برسونین
نائب الزیاره باشین
سفر بخیر
۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۰۹ patiencelahti.jimdo.com
I drop a comment whenever I especially enjoy a article on a site or if I have something to contribute to the discussion. It's caused by the passion communicated in the article I looked at.
And after this post یا ضامن آهو :: ❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️.
I was actually excited enough to drop a thought :
-) I actually do have 2 questions for you if you don't mind.
Is it just me or do some of these responses come across as if they are
coming from brain dead individuals? :-P And, if you are writing at additional online sites, I would like to follow anything fresh you have
to post. Would you list the complete urls of your communal sites like your
Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">