❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

آفتاب من🌻

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ

روزی گفتم می خواهم آفتابگردانت باشم و تو آفتابم شوی
گفتی باشد
 و مرا به سرزمین خود راه دادی.
در زمینت
در زیر نگاه تابانت
بارور شدم
 
همه چیز به من بخشیدی
هر آنچه خواستم را
بی چشمداشت
 در سبد آرزوهایم ریختی
و من شدم  آفتابگردان کوچکی که برای طلوع آفتاب دعا می کرد
.....
آفتابگردان تو بودن بزرگ ترین خوشبختی من بود
مرا کافی بود
اما تو بی دریغ می تابیدی و  این بار از سر مهر
کسی را به من هدیه دادی تا خوشبخت تر شوم
تا باز در ثانیه ثانیه هایم تو را بینم
 
 و او آمد تا آیتی باشد از سوی خورشید
از سوی تو
تا ما آفتابگردان تو باشیم
و در کنار هم
آفتاب را برای همه ی گل ها معنا کنیم
و آفتابگردان های دیگری بکارم.
...
آفتاب من!
سپاسگزارم
می خواهم طلوعت را...

نظرات (۶)

۱۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۳ ** سیلاک **
خوش به حالت خورشید!
نه که چون مرکز ثقلی و زمین دور سرت می گردد
نه که چون نور به دنیا تابی
و گل از شوق تو پا می گیرد
و نه که گرمی تو جان به جهان می بخشد
و حیات همگان سخت به تو مدیون است
خوش به حالت چون که:
گل آفتاب گردان،
تنها، عاشق توست!
شب که تو پنهانی
گل آفتاب گردان،
چه پریشان حال است!
منتظر می ماند
تا که تو باز بیایی از شرق
و نگاهش به جمالت افتد
آن قَدَر خیره شود در چشمت
تا نگاه تو و او قفل شود
بعد از آن تا دمِ شب
ناخودگاه به دنبال تو است
خوش به حالت خورشید!

شعر و عکس فوق العاده بود، یاده این شعر از محمد رادمان افتادم که براتون نوشتم ..

موفق باشید :)))
پاسخ:
خیلى ممنون از همراهیتون
و البته شعر زیبایى که نوشتین
🌹
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۲ نـــای دل
تشکر از مطلب زیباتون...
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۱ سیّد محمّد جعاوله
زیباست.
زیبا
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۱ پری سپهری
درود بانو
۱۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۰ آذین& گیتی
سلام
شعر زیبایی بود
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">