❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تمام شدنم نزدیک است | all of my close

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ

 

 

💔🎼موزیک بى کلام احساسى و غمگین🎼💔
حجم: 5.72 مگابایت
تمام شدنم نزدیک است

 

 
به بودنم دل خوش نکن
تمام شدنم نزدیک است......
بغض خاموشمو شیون شدنم نزدیک است
گره ى کورم ،اگر وا شدنم نزدیک است
****
شهر من گم شده زیر تلى از خاکستر
در پى ام هستى و پیدا شدنم نزدیک است
عشق چادر زده چندى حوالى دلم
مژدگانى بده آوار شدنم نزدیک است
فاش میگویم و از گفته ى خود دلشادم
عاشقت هستم و رسوا شدنم نزدیک است
وصلت دست منو چاک گریبان شما
شک ندارم که زلیخا شدنم نزدیک است
من محال تو ام و مُردن من نزدیک است
ذره ى آخرم ، آرى تمام شدنم نزدیک است
 
 

نظرات (۶)

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۹ محدثه انصاری
خیلی خوب بود...
جالب بود
alieee boOd azizam😙
پاسخ:
متشکرم از نظر دهی شما دوست عزیز

عالی....
Alieeeeeèeeeeee
Find the right fit while staying in style with Among Us t-shirts from Customiss. Choose from an array of fantastic designs or create your own today!
Take it Now!
https://customiss.com/product/customiss-red-santa-is-sus-funny-badass-among-us-t-shirt/

Visit: Customiss.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">