❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

بى خیال گفتن دوستت دارم...

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ

من نصف عمرم رفته
نصف مانده را هم دو نیم کن
به خواب و بیداری
این هوشیاری هم بیشترش می رود برای
کار و کار و کار
حساب کردم از کل زندگی چند روزی بیشتر وقت ندارم
خب من آدمم 
شام 
غذا
ببخشید دستشویی
حمام
حالا غم و خلوت و سکوت به کنار
چه می ماند از من؟
وای این چند دقیقه چه خاکی به سرم بریزم؟
هر جور محاسبه می کنم 
داشتنت دیگر فایده ای ندارد
دیر شده 
من کی ناز تو را بخرم
کی بگویی با اجازه ی فلانی بله
کی برویم سفر
کی بر گردیم
کی عشقمان دچار روزمرگی
کی دست به تعمیر علاقه بزنیم
کی تو باز قهر کنی
کی برت گردانم 
کی بچه 
سیسمونی
کی پوشک و عروسک
کی مدرسه اش
کی تعطیلات
ببین
می خواهی بی خیال گفتن دوستت دارم بشوم؟
آخر خود این جمله یک عمر وقت می برد


نظرات (۹)

۲۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۳ سیّد محمّد جعاوله
جالب و صادقانه
در زندگی و معاشرت با دیگران،نرم‌افزار باشیم ؛نه سخت افزار 
به نظرم کلا بی خیال بشیم بهتر باشه:(
عالی بود
یاعلی
جالب...
دوستان سکوت کنید 

مخاطب خاص داشت
خیلی خاص و عالی بود :)


بی خیال گفتنش نشین به قول شاعر : دوستت دارم را من دلاویزترین شعر جهان یافته ام .. 
جالب بچد و قابل تامل
خوب بود
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۴ حامد عبدالهی
تکرار مکررات
روزهای بی رنگ تر از آب
شب های تیره تر از تیرگی
درگیر درک لحظه ای آرامش
گریز از حس خوب عاشقی
زندگی بدین صورت گذشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">