❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

یا امام رضا....

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

یا امام رضا

آقاى خوبى ها....
این آلوده هنوز فریاد میزند نام زیبایتان را....
این نواى بى نوا هنوز ناله یا رضا سر مـــــى دهد
این قلب غبار گرفته هنوز امید دارد به تابش خورشید هشتمین
این چشمان گنه کار دلش تنگ گنبد است هنوز....
دلش گریه مـــــى خواهد کنج صحن و سرایتان....
این جسم بى خود که در بند شیطان است
آغوش حرم میخواهد.....
این قدم ها....
این دست ها....
این من.....
شما را مـــــى خواهد....
کاش بطلبى من حقیر را
💔💔😢😢

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴

نظرات (۳)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۱ دختر اسمانی
کاش بطلبی من حقیررا
پاسخ:
دلم هواى حرم کرده....
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۴ سیّد محمّد جعاوله
حس زیباییه
پاسخ:
دقیقا
too cute; i love your digi scrapping! it makes me want to do some myl!sfefunny how words can affect others so much.. the whole double edged sword it is; makes people have a harder time believing the truth.thanks for laying it out there for us today!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">