❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

درد نام دیگَر من است

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ

بازوان حس شاعرانه ام زخم خورده است
درد هاى پوستى کجا؟
درد دوستى کجا؟
این سماجت عجیب
پافشارى شگفت درد هاست
درد هاى آشنا
درد هاى بومى غریب
دردهاى خانگى
دردهاى کهنه لجوج
اولین قلم
حرف حرفِ درد را در دلم نوشته است
دست سرنوشت خونِ درد را با گِلم سرشته است
پس چگونه سرنوشت ناگریز خویش را  رها کنم؟
درد
رنگ و بوى غنچه دل است
پس چگونه من رنگ و بوى غنچه را زِ برگ هاى تو به توى آن جدا کنم؟
دفتر مرا دست درد مـــــى زند ورق
شعر تازه مرا درد گفته است
درد هم شنفته است
پس در این میانه من از چــه حرف مـــــى زنم؟
درد، حرف نیست
نام دیگَر من است
من چگونه خویش را صدا کنم؟


نظرات (۱۱)

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۳ سیّد محمّد جعاوله
لااااااااااااااااایک
پاسخ:
متشکرم
عالی
پاسخ:
ممنون
(: توفوق العاده ای
پاسخ:
لطف دارى گلم
جالب بود 
این شعر نوِ دیگه؟
پاسخ:
بله
ممنون از نظرتون
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۰ Fatemeh Omidian Nasab
من هم لایک
پاسخ:
مرسى از حضورتون
عالی
پاسخ:
متشکرم
واقعا هر بار که به این وب میام وجدانا لذت میبرم ............ای ول
پاسخ:
باعث افتخاره
خوشحالم از این که مورد پسندتونه

عالی بود واقعا

لایک

زیباست...
عالی
Thanks for finally talking about > درد نام دیگَر من است ::
❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">