❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دیو | Dave

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ق.ظ

د‎استان دیو و دلبر رو شنیدی؟

‎دلبر عاشق یه دیو شد وقتی به دیو گفت دوستش داره طلسم دیو شکست و تبدیل به یه آدم شد.

‎حالا داستان منو بشنو !

‎روزی عاشق یه آدم شدم وقتی بهش گفتم دوستش دارم تبدیل به دیو شد.

‎من هنوز اون دیو رو دوست دارم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۷
رادیو عاشقی

دیو و دلبر

نظرات (۱)

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۷ در مسیر شدن
"روزی عاشق یه آدم شدم وقتی بهش گفتم دوستش دارم تبدیل به دیو شد"

خدا رو چی دیدی
ممکنه دوباره تبدیل به انسان شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">