❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

بانوى خوبى ها | nice lady of

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

بانوى خوبى ها
هر جا که برم
هر چقدر هم خودمو به اون راه بزنم
هر چى هم بخوام پشت گوش بندازم
بازم من همینجاییم دختره این سرزمین
دختر سرزمین من این ....نیست
دختر سرزمین من همون دختر دلپاک و بى آرایشه
همون دخترى که وجودش لبریز عشقه
ایمانشو زیبایشو به هیچ قیمتى نمیفروشه 
یه بانویى حواسش به ما هست
حس میکنم داره نگام میکنه
یه نگاه مادرانه مملو از محبت
حتى از بى حیایى هام گله نداره
نگاهم کن....
یه فرصت میخوام
یه فرصت کوچولو.....

نظرات (۳)

جالب بود
موفق باشید وبلاگ زیبایی دارید
موفق باشی
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۰ محدثه انصاری
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">