❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

وقتى که مـــــى رفت...

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ


خیلی راحت در چشم هایم نگاه کرد و گفت می خواهد برود.
حرفی نزدم، نه اینکه عاشقش نباشم ها...نه...  دیوانه وار دوستش داشتم.
اما باید با چشم های خودتان ببینید عشق از همان دری که وارد قلبت شده، دارد می رود، تا مثل الان من لال بشوید..
اینجور وقتها من لال می شوم.
همه ی وجودم می شود یک چشم، که با وجود ابری بودنش، تمام رفتن های معشوقش را یکجا به تماشا می نشیند..
فقط به امید اینکه شاید برود؛ تمام دنیا را بگردد ..
ببیند هیچ خانه ای گرم و نرمتر از خانه ی قلب منی که ترک کرده نبوده و نیست...😔
آن وقت دوباره برگردد و این بار آهسته در بزند، و من بی صبرانه بگویم خوش آمدی... 
بگویم می بینی؟
هیچ چیز این خانه عوض نشده ..
فقط کمی پنجره های قلبم ترک برداشته ..💔
چون وقتی می رفتی،
از همین پنجره یک دنیا تو را تماشا کردم...

نظرات (۸)

سلام عالیه
من اگه رفت موقع برگشتن میگم برو پیش همون کسی که بخاطرش رفتی.
البته هنوز نیومده که بخواد بره :))
خیلی زیبا اما تلخ بود.
یاعلی
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۲۳ حامد عبدالهی
نمیدونم این امید برگشت، واهیه یا واقعا ثمری هم داره
نکنه تمام عمر و جوونی رو هدر بدیم و اونی که رفته، نیاد
و نه تنها نیاد، بلکه با خودش بگه چه بهتر که رفتم! ای کاش زودتر میرفتم!
نکنه بیاد و بگه یکی بیشتر از تو دوستم داره و این حرفو من شنیدم و فقط خدا میدونه چقدر تلخ بود شنیدنش...
و اینا همش در حالی باشه که هیچکس توی این عالم به اندازه تو دوستش نداشته باشه و براش از خودش نگذشته باشه...

دلم میخواد بفهمه اشتباه کرده
اما با خودم میگم، نکنه من دارم اشتباه میکنم؟!
نکنه واقعا هیچی نداشتم که بخواد بخاطرش بمونه؟
ولی عشق که داشتم. برعکس دستهای خالیم...

این نظر جنبه درد و دل داشت ولی درد و دل نبود
پر بود از سوال بی جواب...
پاسخ:
هیچ ثمرى نداره 
فقط عمرمون تلف میشه
ولى همین غُصِه خوردن براى عشق و در راه عشق خودش لذت بخشه همین که بدونى سالم و سلامته و خوشبخته بستته
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
متشکرم.
پاسخ:
مرسى
این جملش واقعا معنی داشت 

"فقط به امید اینکه شاید برود؛ تمام دنیا را بگردد ...."
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۳ الینا یاس زیبا
😭خیلی قشنگ بوددددد
عالی بود...

سپاس..
At last, somonee who comes to the heart of it all

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">