❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

میــــــخندم | laugh

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

مى خندم‎ 

 به بد عهدیِّ ایام و بدِ اقبال میخندم

‎دلم خون است اما باز، با این حال میخندم

‎
قطار آرزوهایِ، محالم میرود اما


کنار ایستگاه امشب، به بغضی کال میخندم

‎
به وصلش مژده دادم حافظ و دیریست در هجران


به فال کذب او با اشک، از آن سال میخندم

‎
از آن ساعت که تن دادم به اجبار قضا یک سر


به طعم قهوه و فنجان و شوق فال میخندم

‎
منم آن آدم برفی، که یخ بسته تنش اما


به گرمای دروغینِ کلاه و شال میخندم

‎
میان دین و دل یک شب، سر عشق تو دعوا شد


دلم را بردی و دارم به این جنجال میخندم

‎
اسارت در خیال تو، چه شیرین است وقتی که


به پرواز پرستوها، منِ بی بال میخندم

‎بیان وصف تو شاید، نباشد کار من اما


به وعظ واعظانه با زبان لال میخندم

‎
تظاهر کرده ام عمری، به لبخند و نفهمیدی


که من با قلبی از اندوه مالامال میخندم

‎
دروغ آینه از تو، مرا دق داده اما من


میان مردنم گاهی، به این تمثال میخندم

‎من از اشکال می خوردن، به حکم شرع حیرانم


به این تحریم ها"ساقی"، به این اشکال میخندم..

نظرات (۶)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۰ سیّد محمّد جعاوله
خوب بود
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱ زهرا بهرامی صدر
چرا حیران؟؟؟؟؟؟؟

خیلی ناز بود
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۱ دختر اسمانی
چقدپستات قشنگن اخه
پاسخ:
مرسى عزیزم
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۳ من دلم پاکه ...
هی....

چقدر خوشمل بود ....😉👍
پاسخ:
متشکرم
خوبه که میخندی
چونکش رو حال ندارم بگم...خخخ
فقط یه نصیحت به دنیا نخندی
اگر خواستی بخندی یواش بخند
اگه لج کرد و بهت خندید اونوقته که....
+یهویی نوشت:
ول کن بخند دنیا خ.ر کیه..خخخخ
پاسخ:
😁
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۲ احسان صادقی یزدان آباد
یک اعتراف : 
پست های شمارا خیلی دوست دارم خواهرعزیز
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">