❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

درباره تو |about you

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

درباره تو
 
درباره تو
.
.
کنار مشتى تنهایى
غروب هم روى پله ها نشسته است...
دریغ از تو و پیامکى!؟
زیبا:
من از روى ماه واره ات
گاهى میشمارم
تا بیایى
افق را به شانه هاى صبرم بیافشانى!
 
باز هم من و تکرار خیابانى به سمت باران
خیالاتى شده ام!!!!
دست از سرم بر نمیدارى که!!!
انگار که از من و خودت گذشته اى
حتى غریبه ها از من
از منى که همین جایى ام
درباره تو همواره میپرسند....؟!
زیبا:
دست هایم اگر هم سن تو نیست
وسعت قلب تو را ادراک میکنم
مردم هر وقت دل نوشته هایم را بخوانند
درباره تو گمراه میشوند
.......زیبا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
رادیو عاشقی

افق

درباره تو

زیبا

نظرات (۳)

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۶ ژله پرتقالی
چه قلم خوبی داری
پاسخ:
متشکرم لطف دارین
I've been lokinog for a post like this forever (and a day)
I've been lokinog for a post like this forever (and a day)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">