❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تلخ | Bitter

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

تلخ

 
 
هِـــــــــــــه    به خودم میخندم  
.
.
.
اون کنارم نیست....
.
.
طبق عادت همیشگى پا مـــــى شم، هدفون بر مـــــى دارم
شروع میکنه به خوندن:
امشـــــب،  به یاد اون روزاى تلـــــخ،میزنم آلبوم و ورق
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
موزیک و قط میکنم
خــــو داره چرت میخونه مگه میشه"روزاى تلخ"؟!
مگه میشه با تو باشم و روزام تلخ باشه!؟؟؟؟
واقعا مسخرس که من حتى یه عکس هم ازت نداشته باشم،آخــــــه لعنتى کدوم آلبوم؟؟؟؟؟
مگه یه دونه عکس چقد از این فضاى لعنتى گوشى رو اشغال میکرد
نه نمیشه، 
باید امشب از دوریت زاااااااااار بزنم
دوباره موزیک و پلى میکنم:
.
تو رو میبینـــــم هر طرف🎼
چى داره میاد به سرم،اینه اوضاع هر شبــــم🎼
قید احساسمو زدم،از این به بعد دیگه بدم🎼
.............🎼🎼🎼🎼
بــــــــازم نگام همش به ساعته🎼
.
دورم سیگــــــار و پاکته🎼
.
نـــــدارم دیگه طاقتـــــه،🎼
نبود تو کـــــه عادته🎼
.
دوریـــــم واست چ راحته🎼
.
تو نیستـــــــــى حال من بده🎼
.
حسى که دارم این روزا 🎼
🎼 حمـــــاقته🎼

 

 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۹

نظرات (۲)

هم متن و هم تصویر زیبا...
پاسخ:
متشکرم
مرسى از حضورتون
چه غمناک :(
پاسخ:
بله واقعا غمناکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">