❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ماه من کجاست؟!

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ق.ظ

نیستی کم! نه از آیینه نه حتی از ماه
که ز دیدار تو دیوانه ترم تا از ماه
من محال است به دیدار تو قانع باشم
کی پلنگی شده راضی به تماشا از ماه؟!
به تمنای تو دریا شده ام! گر چه یکی است
سهم یک کاسه ی آب و دل دریا از ماه
گفتم این غم به خداوند بگویم، دیدم
که خداوند جدا کرده زمین را از ماه
صحبتی نیست! اگر هم گِله ای هست از اوست
می توانیم برنجیم مگر ما از ماه!
.
#فاضل_نظری - گریه های امپراتور

نظرات (۸)

شعر های فاضل نظری عالین...
پاسخ:
بله همینطوره
متشکرم😍
۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۱:۰۴ وبلاگ دکترین
زیبابود
عالی بود این جریان ماه و پلنگ همیشه واسه ی من عجیب بوده 
۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۲ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
متشکرم.
بسیار زیبا...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۵ حامد عبدالهی
این ماجرای پلنگ و ماه هم عجب موضوع شعری برای شاعرا شده!
پلنگ نمیتونه ببینه چیزی بالاتر از اون قرار داره. واسه همین همیشه به بالای صخره ها و درختا میره. ولی شب مهتاب، وقتی ماه رو در اون بالا میبینه، از صخره ها بالا میکشه تا شاید به ماه رسید. از اون بالا میپره تا ماه رو بگیره ولی چیزی جز استخونهای شکسته و مرگ در انتظارش نیست!
موفق باشین
یا حق
پاسخ:
چــه جالب نمیدونستم
متشکرم☺️
عالی بود :))

لایکککک 
پاسخ:
متشکرم :)
زنده باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">