❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

نیمکت | bench

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ق.ظ

هر جا میرم طاقت دیدن این نیمکت ها رو ندارم
اخ نپرس ازم چرا؟
 یه روزى تو یه عکس خیلى قشنگ  یه نمیمکتى بود یه نَفَر نشسته بود روش
اونم تنهاى تنها 
تنها بدون من!!!
نیمکت میبینم داغ دلم تازه میشه اصلا
چرا من نباید پیشش باشم الان؟
چرا نباید دوتایی بریم پارک 
یعنى چى ، نمیفهم چرا باید اون تنهاى تنها بشینه رو این نیمکتا بدون من بستنیشو بخوره؟
چرا این دنیا اینطوریه؟
چرا هر چى من میخوام نمیشه؟
کاشکى زودتر زمستون برسه 
داغ نیمکت هاى مردادم مث من تازه شده انگارى....
آهاى دنیا با توام
خیلى نامردى......


نظرات (۲)

ای بابا....خب بستنی خوردن که اینهمه غصه نداره....البته شایدم غصه شما بیشتر برای ستنی خورنده باشه..یا غصه نیمکت رو میخوری یا..اصلا بستنی توی زمستونم خیلی صفا داره.....مزاح گفتم..شاد باشی و غم غصه نداشته باشی....این نیز هم میگذرد دنیا مثل چرخ و فلک است دوست عزیز
پاسخ:
/:
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۹ احسان صادقی یزدان آباد
این پست رو بیش ازاندازه دوس داشتم
اصلا برای همین نیمکت یه شعر گفتم
دکلمه اش توی وب هست به اسم : روی آن نیمکتم
حتما گوش کنید 
این نیمکت لعنتی هیچوقت ازذهن من نمیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">