❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دیونگى هامون | our madness

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ

این خیابونااا....
این جاده هاااا....
این پارک هاااا.....
همشون یه خوش گذرونى دو نفره به ما بدهکارن
تو که برگردى ، مدام تو خیابونااا میچرخیم آهنگ شاد گوش میدیم
مسخره بازى در میاریم، مردم آزارى میکنیم ، حتى شاید بریم پارک بستنى بخوریم)؛
میریم جاده چالوس تو تونل جیغ میزنیم(؛
دم کندوان چایى و آش رشته میخوریم
لب دریا میشینیم
صداى موج...
یه موزیک لایت...
یه سیگار!!
.
جااااااااااان؟؟!!
من سیگار میکشم اصلا؟
نه به خدا به جون تو نمیکشم
اِاِ عزیزم گیر نده دیگه میگم نمى کشم...
اصلا تو چرا موهات اینقد بیرونه، بکش جلو اون بى صاحابو!!
میگم سیگار نمیکشم بس کن،
ببین میتونى حال خوبمونو خراب کنى حالا
اصلا میکشم میخواى چى کار کنى!!!
تقصیر خودته خودت سیگاریم کردى.....!
اصلا پاشو برگردیم تهران
میبینى 
حتى تو نوشته هامم نمیتونیم با هم جر و بحث نکنیم
عاشق همین دیونگى هامون شدم....


نظرات (۸)

اصلا کسی که دیوونگی نکنه....است..خخخخ
پاسخ:
;) دقیقا
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۸ در مسیر شدن
سه ساله عنوان وبلاگ رو گذاشتم One Crazy 

ولی شماها دیوونه ترید از من اما نه توی عشق و عاشقی .... دی :) 
پاسخ:
هِـــــهههههههه خوب به سلامتى همه دیونه ایم
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۵ ژله پرتقالی
جالب بود
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۴ گیتی رسایی
سلام ممنونم که به دیدنم اومدید . دلم را گرم کردید .

از وبتون دیدن کردم بسیار زیبا و پستها بسیار شاعرانه . موفق باشید
پاسخ:
مرسى از نظر دهى شما دوست عزیز(؛
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
دیوونگیو عشقه .... :))

نمیدونم گفتم یا نه ولی لینکت کردم 
پاسخ:
بله عزیزم شما هم لینک شدى؛)
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۲ محدثه انصاری
جالبه... 
اصلا انتظار نداشتم اینطوری توی نوشته بحث کنید...

عاشق دیوونگی بودن..اصلا مگه عاشقی هست که دیوونه نباشه؟
اصلا دیوونگی رو دکترا تجویز کردن مگه نه
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۵ احسان صادقی یزدان آباد
این خیلی جالب بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">