❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

گمگشته | lost

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

آئینه

دکلمه شعر زیبای فروغ فرخزاد با صدای رادیو عاشقی


بعد از آن دیوانگی ها ای دریغ

باورم ناید که عاقل گشته ام

گوئیا او مرده در من کاین چنین

خسته و خاموش و باطل گشته ام


هر دم از آئینه میپرسم ملول

چیستم دیگر به چشمت چیستم؟

لیک در آئینه میبینم که وای

سایه ای هم زانچه بودم نیستم


همچو آن رقاصه ی هندو به ناز

پای میکوبم ولی بر گور خویش

وه که با صد حسرت این ویرانه را

روشنی بخشیده ام از نور خویش


ره نمیجویم به سوی شهر روز

بی گمان در قعر گوری خفته ام

گوهری دارم ولی آن را ز بیم

در دل مرداب ها بنهفته ام


میرم اما نمیپرسم ز خویش

ره کجا...؟ منزل کجا...؟مقصود چیست؟

بوسه میبخشم ولی خود غافلم

کاین دل دیوانه را معبود کیست؟


او چو در من مرد ناگه هر چه بود

در نگاهم حالتی دیگر رفت

گوئیا شب با دو دست سرد خویش

روح بی تاب مرا در بر گرفت


آه... آری...این منم...اما چه سود

او که در من بود آخر نیست  نیست

میخروشم زیر لب دیوانه وار

او که در من بود آخر کیست کیست؟


فروغ فرخزاد

نظرات (۷)

مث همیشه زیبااا
پاسخ:
مرسی از حضور گرمتون
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۹ محمدرضا زال آقایی
سلام و عرض ادب خدمت شما مدیر عزیز
میاین تبادل لینک کنیم وبلاگ هامونو با هم؟
خوشحال میشم
www.pc-mob.blog.ir
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
زیبا :)
عالی :)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۴ احسان صادقی یزدان آباد
احسنت احسنت احسنت
عالی بود 
کاش زودتربه این وبلاگ سرمیزدم
خیلی خوبه که اهل شعر و دکلمه هستید
وبلاگ شمارا میگذارم توی پیوندها.
پیروز باشید 
پاسخ:
مرسى از حضور گرمتون
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۸ کارشناس پارت
رادیو عاشقی درود
مطلب گمگشته شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
02188756411

واقعا متشکرم عالی بود🤗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">