❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

به تو فکر کردم | I thought you

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

 

 

 

 

به تو فکر کردم

 

فکر کردن به تو .....
 پنهانى ترین کار زندگى من است...
و تو....
پنهانى ترین دلتنگى من هستى ...
پنهانى ترین لبخندى در صورتم...
و پنهانى ترین مسبّب حالات روزانه ام...
و روزهاى زیادیست که میگذرد و ساکتم.....
تا همیشه دوســتت دارم.....

 

نظرات (۸)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۴ سیّد محمّد جعاوله
شعر خوبی بود
پاسخ:
اگه منظورتون موزیک محسن چاوشیه که عالیه
مرسى از نظرتون
(: موزیک عشقه
پاسخ:
عشقه💙
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۹ حامد عبدالهی
پنهانی ترین چیزی که زار میزند من هنوز دوستت دارم
همین دلتنگی های گاه و بیگاه من است
که باعث میشود از همه فاصله گیرم و
در گوشه تنهایی خود تنها به تو فکر کنم
پاسخ:
حتى فکرشم لذت بخشه
درود عالی بود :))
مخصوصا موزیک :)
پاسخ:
قابلى نداشت
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۱ احسان صادقی یزدان آباد
من حس شمارو دوست دارم...
عالی
پاسخ:
متشکرم
هم متن و هم اهنگ عالی بودن.
این اهنگ چاووشی مثل خیلی از اهنگ های دیگه اش واقعا زیباست.
یاعلی
پاسخ:
بله همینطوره
زیباست...
پاسخ:
متشکرم
ان شا ء الله از پنهان کاری بیرون بیاید وصال صورت گیرد تا  این متن تغییر کنده به......
فکر کردن به تو .....
 آشکارترین و زیباترین کار زندگى من است...
و تو....
آشکارترین و زیباترین دلتنگى من هستى ...
آشکارترین و زیباترین لبخندى در صورتم...
وآشکارترین و زیباترین  مسبّب حالات روزانه ام...
و هر روز را با فریادی بلند میگویم.....
 همیشه دوســتت دارم.....



پاسخ:
مرسى از حضورتون
متن هایى که میذارم همشون که نه ولى بیشترشون ربطى به حالات شخصى خودم نداره
سعى میکنم متن هایى مناسب با احوالات عاشق و معشوق ها بذارم
بازم ممنونم از توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">