❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ارمغان تاریکى | bring darkness

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ب.ظ


‎چه در دل ِ من
چه در سر ِ تو

من از تو رسیدم به باور ِ تو
‎تو بودی و من ، به گریه نشستم برابر ِ تو

به خاطر تو
به گریه نشستم
بگو چه کنم …
‎با تو ، شوری در جان

بی تو ، جانی ویران

از این ، زخم ِ پنهان
می میرم …
‎نامت در من باران
یادت در دل طوفان

با تو ، امشب پایان
می گیرم …
‎نه بی تو سکوت
نه بی تو سخن

به یاد ِ تو بودم
به یاد ِ تو من

ببین غم ِ تو رسیده به جان و دویده به تن

ببین غم ِ تو رسیده به جانم ،
بگو چه کنم…


نظرات (۳)

زیاد اهل موسیقی نیستم
ولی این رو خیلی دوست دارم
فیلمش که محشور بود
دو یا سه بار تمام دیدمش...
خودم باور نمیکنم...
پاسخ:
 بله خیلى قشنگه
به به چه نقاشی زیبایییییی✅

من فقط به خاطر این ترانه و صدای دلنشین محمد اصفهانی فیلم را میدیدم

اگه اشتباه نکنم ترانه عبدالجبار کاکایی هست...


پیروز باشید بانو

پاسخ:
ممنونم از نظر دهى تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">