❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تولد پرواز

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ


اى جادویه زیباى رویش عشق
تو ابتداى خوش ماجراى منى
میدانى...
شعر من وسعت لمس تمام تو را ندارد
لکنت گرفته زبان نوشتنم
کاش مـــــى شد
شعرى به اندازه چشمان مهربانت نوشت
با تو
قلب من
اوج صعودش را دید
چگونه و کجایش مهم نیست
عشق ینى تولد یک پرواز 
به آسمان 
من با تو پرواز را تجربه کردم
حس عاشقى را

نظرات (۳)

۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۵ زهرا بهرامی صدر
ادمی هم با پرواز هم با عاشقی تولد دیگری میابد
پاسخ:
مرسى از حضورت
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۷ حامد عبدالهی
به شرطی که پر پرت نکنن که از اون بالا بیفتی زمین
چونکه بخوره زمین هوا میره. نمیدونی تا کجا میره :))
جدی، عشق تیغ دو لبه است. هم سکویی برای پرواز و هم طنابی برای اعدام. باید ظرفیتش رو داشت
پاسخ:
دقیقا
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
آفرین
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">