❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

زن پر از کینه است

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ب.ظ

زن عشق مـــــى کارد و کینه درو میکند...
دیه اش نصف دیه ى توست و مجازات زنایش با تو برابر...
مـــــى تواند تنها یک همسر داشته باشد؛
و تو مختار به داشتن چهار همسر هستى...
براى ازدواجش در هر سنى اجازه ولى لازم است؛
و تو هر زمانى بخواهى به لطف قانونگذار مـــــى توانى ازدواج کنى
در محبسى به نام بکارت زندانى است و تو.....
او کتک مـــــى خورد و تو محاکمه نمى شوى...
او مـــــى زاید و تو براى فرزندش نام انتخاب مـــــى کنى...
او درد مـــــى کشد و تو نگرانى که کودک دختر نباشد...
او بى خوابى مى کشد و تو خواب حوریان بهشتى را میبینى...
او مادر مـــــى شود و همه مـــــى پرسند نام پدر...
او هر روز متولد مـــــى شود
هر روز عاشق میشود
مادر مـــــى شود
پیر مـــــى شود
و مـــــى میرد
و قرن هاست که او عشق مـــــى کارد و کینه درو میکند...

چرا که در چین و شیار هاى صورت مردش به جاى گذشت زمان جوانى بر باد رفته اش را مـــــى بیند
و در قدم هاى لرزان مردش، گام هاى شتابزده جوانى براى رفتن...
و درد هاى منقطع قلب مرد، سینه اى را به یاد مـــــى آورد که تهى از دل بوده
و پیرى مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده مـــــى کند
و اینها همه کینه است که کاشته مـــــى شود در قلب مالامال از درد



نظرات (۷)

)): عکس
پاسخ:
عکس و دیدم داغون شدم
مرد ها پر از ایراد هستن به جاى درست کردن خودشون
تمام چیز ها رو ول کردن تبلیغ حجاب هم میکنند به اسم فاطمه زهرا
آقاى محترم حضرت على رو الگو خودت کن بعد انتظار فاطمه بودن رو از خانم ها داشته باش
حالا همچین وضع هم خراب نیس والا .... ولی موافقم که اکثرا هم اینطورند .... زن وسیله نیست ..... ولی باز با فمنیست بازی هم مخالفم ..... با سهم ارث و با دیه هم کاملا موافقم :( .... اصلا شنیدم آخر و اول مترو فقط زن ها هستند چرا .... باریکلا چون مربوط میشه به همین موضوع ... دیه کمتر :(((((((((((....... واقعا ناراحتم کرد 
پاسخ:
مرسى از نظر دهیتون
اگه به وضعیت مادر ها و مادر بزرگ هاتون نگاه کنید میتونید منظور منو واضح درک کنید
البته من دختر هاى جامع دریده امروزى رو فاکتور میگیرم
من قضیه مترو  رو نمیدونستم
بفرما تحویل بگیر

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۵ ژله پرتقالی
تا حدودی درسته ولی چن همسری رو خودتم اگه بخوای نگاه کنی یه خانوم نمیتونه آرامششو فقط با یه مرد به دست میاره فقط یکی رو میتونه دوس داشته باشه خودش داغون میشه
پاسخ:
حالا ما که نمى خوایم و نمیتونیم 
اینو واسه این نوشتم که تاکید کنم رو چند همسر داشتن آقایون
والبته الان ازدواج موقت هم که بسیار باب شده 
خیانت مردها به زنهاشون با یه آیه ثواب هم داره
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۲ د‌ل‌باخته ..
چه نگاه سخیف و سیاهی
پاسخ:
البته من شاهد این سختى هاى زن ها بودم
و این نگاه نشأت گرفته از ستم میباشد
مرسى از حضورتون
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۷ ژله پرتقالی
درسته
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۹ سیّد محمّد جعاوله
من حرفی ندارم
دعا میکنم همه خوب و مسلمان باشند
پاسخ:
الهى آمین
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۰ حامد عبدالهی
چه بگویم....
این تصویر که ساختین مال تمام مردها نیست
و منم با برابری حقوق موافقم
کاری به رسوم این دنیا هم ندارم
من به کسی هم ظلم نمیکنم. حتی یه سر سوزن
به گفته امام علی (ع): آنچه را برای خود نمیپسندی برای دیگران نیز نپسند و ...
و من به این حرف شدیده اعتقاد دارم و بهش عمل میکنم
پاسخ:
 بله البته که تمام مرد ها این طور نیستند
متشکرم مرسى از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">