❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

اسیر عشق

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

 

 
همان چوب دارچینى که لحظه آخر درون چاى مـــــى اندازى...
همان عکسى که در لپ تاپت پنهان مـــــى کنى ولى دور نمیریزى...
پیراهنى که هنوز دکمه اش را ندوخته اى ولى نمیتوانى از نپوشیدنش منصرف بشوى...
من تمام آنها هستم...
نخواستنى هایى که ناگهان
نمى توانى از دوست داشتنشان صرف نظر کنى...

نظرات (۵)

👏👏👏👏🌷
پاسخ:
متشکرم
داشته هایی که بودنشون خیلی کمه اما همین که هست پر از خاطراه است...
خیلی خوب بود
یاعلی
پاسخ:
 داشتن و نداشتن هایى پر از لمس گرم دستاش
ثانیه هایى پر از حسرت عطر و بوى نفسهاش
مرسى از حظورتون
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۵ حامد عبدالهی
تمام حجم به جا مانده از دوست داشتنی دور و دیگر دور از دسترس
تنها نشانی از دوران عشق...
پاسخ:
دوران عشق چقد کوتاه ست

۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۰ نـــای دل
زیباست...
پاسخ:
ممنون
سلام دوست من
من یه جایی رو پیدا کردم که هم اطلاعات عمومیم رو زیاد میکنه و هم لذت میبرم!
و کلی مسابقه و جشنواره با جوایز استثنایی داره!
همین الان از طریق این لینک عضو شو: http://netray.ir/in-53501

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">