❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن:):

❤️🎼رادیو عاشقی🎼❤️

رادیو عاشقی
فصلم که شد کوچ میکنم به تو...

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

یلدا مبارک

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ



‎راه رویام و چه زود دزدید
من یلدام،
 شب ِ دور از خورشید
باز پاییز شد و
باد چرخید و
هوس چو گیاهی مرموز رویید

اورویید و درخت از این همه درد
چو نگاهم خشکید

تا دیروز قدمی بردار
من رو باز به شروعش بگذار

تو زیبایی و بی پروایی و
من که از این دلتنگی بیمار

با من حوصله کن در این شب ِ کور
تو همیشه دل یار..
***
‎تو شب ِ بیدار منی
همه جا تکرار منى

گرچه بی من، گر چه که دور
دل ِ من، دل یار منی

تو شب ِ بیدار منی
همه جا تکرار منی

گرچه بی من، گر چه که دور
دل ِ من، دل یار منی
***


نظرات (۴)

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۳ نـــای دل
عرض تبریک...
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۸ سیّد محمّد جعاوله
زیبا
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۲ نسل چهارمی
" او رویید و درخت از این همه درد
چو نگاهم خشکید... "
بسی زیبا

۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۲ حامد عبدالهی
خواستم دیر کنم دل نگرانم باشی
دست افتاده به دور چمدانم باشی!

تا ته جاده ی پاییز دویدم که شبی
به "زمستان" برسم تا "اخوانم" باشی

تا ته جاده ی پاییز تحمل کردم
زرد ماندم که تو یلدای خزانم باشی

به تماشای گل از دور قناعت کردم
قسمت این بود که در حد توانم باشی

قسمت این بود سرم بی تو به زانو برسد
شاهد کاستی و ضعف زبانم باشی
...

دو سه کبریت ته قوطی عمرم مانده
کاش تا دست به بعدی برسانم، باشی..


"علی صفری"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">